2013. június 7., péntek

Paleo túrótorta (vagy rizskoch?)

Hozzávalók:
600g totu
5 tojás
2 rk méz
vanília, citromlé, citrom reszelt héja
2 ek mandula liszt
150g mazsola 
1 tk sütőpor



A tojásokat ketté választottam. A sárgáját felvertem a mézzel szép habosra (kb. 3-4 perc kell míg jó lesz) kevertem, majd a fehérjét pici sóval kemény habbá vertem. A sárgájába bele kevertem ezt követően a sütőport, a mandula lisztet, a citrom levét, és héját a vaníliát, a mazsolát, és végül a totuval is alaposan elkevertem. 

A tojásfehérje habot több részletben adtam hozzá, és egyre inkább vigyáztam, hogy ne törjem össze. Kókusz zsírral kikent torta formába öntöttem, és 175-180 fokon barnulásig sütöttem.


Nekem abszolút rizskochra hasonlított, de gyakorlatilag azért ez egy túró torta. Azt gondolom meg kell kóstolni  és akkor mindenki el tudja dönteni :-). Picit talán az én szájízemnek száraz lett, ezért lehet hogy érdemes esetleg legközelebb kevés kókusztejet a tésztához tenni, vagy mártással kínálni.

Az első képen nekem turmixolt eper+nyírfacukor az öntet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése