2013. október 20., vasárnap

Tojáspörkölt rízzsel



Vettem múltkor tojás fehérje rudat, és tojás fehérje lét. Lehet ebben a formában kapni, bizony, és cukrászatok használják fel általában. Remekül lehet belőle pl. habot verni, és olyan dobozban van mint a tej. Nekem nagyon bevált mert pl. a fehérje palacsinta sokkal finomabb belőle és nem kell a sok tojás sárgáját a eldobnom, egy - egy diétás időszakom alatt. Szóval volt tojás fehérje rudam, ezt meg úgy kell elképzelni mint a párizsit, rúdra van formázva, és szeletelhető főtt fehérje rejlik belül. Nem jutott jobb ötlet eszembe hát készítettem belőle pörköltet. 

Hozzávalók:

tojás fehérje kockára vágva,
vöröshagyma, fokhagyma,
só, bors,
piros paprika
karfiol
kókuszzsír

A hagymát, és a fokhagymát megdinszteltem, tettem rá piros paprikát és felöntöttem kevés vízzel, majd bele tettem a kockára vágott fehérjét. Kicsit össze főztem és kész is volt. Köretnek szerintem rizs passzol hozzá így egy fej karfiolt aprítottam morzsásra, majd wokban kókuszzsíron párolt hagyma alapon átpirítottam. Sóztam, borsoztam, és kész is voltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése